下降山谷

不再伪装成物质
Between the Stars - Canyon City

等广播剧第四季的路上,被日推杀了个猝不及防。
太像大飞在丞哥离开之后的心境了

Maybe I was looking down,
也许我正在向下看,
When you,the satellite, broke through,
当你这颗卫星冲破云层,
And left the speck that was our town,
身后是小镇的点点灯火,
And disappeared in fading blue,
消失在褪色的蓝色中,
So when the gravity let go,
所以当重力渐渐消失,
And all the forces loosened grip,
所有力量都松开了手,
I couldn't help but feel alone,
我却忍不住感到孤独,
In some way heavier for it,
某种程度上更加沉重,
All I know to say,
所有我想说的不过,
Is it lonely in between the stars,
星辰会感到寂寞吗,
As I've been back home watching from far away I wonder where you are,
我回身遥望想知道你在哪里,
Did you look back as you crossed the moon,
你飞过月亮时可曾回头看看,
Do you wonder if I wonder about you,
你想知道我是否担心着你吗

评论

热度(17)